dimecres, 19 de setembre del 2007

7minuts per un peto de pel·licula!


7minuts per un peto de pel·lícula!

Com n'és de bonic veure una parella besant-se llargament els llavis humits i molsosos, desitjosos d'amor!!!
Les persones tenim l'honor, gràcies a la facultat de la paraula, de poder saludar-nos quan ens veiem, però tenim el plaer, la immensa sort de poder disfrutar del meravellós món dels petons i de l'afecte explicit.
Feu petons a la gent que us estimeu o aprecieu? O sou dels que quan us trobeu amb els vostres els saludeu, els doneu la mà o simplement els hi foteu un cop a l'espatlla en plan "coleguillas" a mode de salutació amistosa?

Un peto!
gn


PD: Tenia moltes ganes de posar questes fotos que em vaig currar l'altre dia per a veure que en pensen els asos de la càmera.

Ja em direu que us en sembla!!

5 comentaris:

Josep.Musachs ha dit...

que m'he de sentir al·ludit???
va, diré alguna cosa, no fos cas que t'alcessis en armes contra mi.
De les dues fotos m'agrada més la primera. Però de fer fotos a la gent no me'n surto gaire bé (deu ser per això que no n'hi ha al meu blog) i ja no et dic res si jo triés el maquillatge, l'emma (de plats bruts) semblaria poc maquillada en comparació amb el que podria perpetrar jo....
va, un parell de coses que faig:
primer i més important, amb la cara, vegila d'on et ve la llum, que pots tenir un disgust amb les ombres. Oju amb el flash! millor si pots fer la foto sense.
Has provat de fer les fotos que es vegi més tros del que et sembla que necessitaràs i llavors retallar-la?
Normalment als retrats els hi passen un filtre pq siguin una MICA mica mica borrosos, per allò de què la pell sembli més fina però no et passis, que semblaria una estàtua de cera!
I encara tinc una altre mania, canviar el tamany de les fotos a 800x600 o a 1024x768, que càpiguen senceres a la pantalla, ja ho sé que l'IE ho fa automàtic, però els programes de foto fan una feina més ben acabada que el navegador i les fotos ocupen menys Kb.

DhenuS ha dit...

Hola!! Per fi he tingut un moment per passar per aquí, m'agrada el blog, esta molt be! I les fotos també. Estic molt d'acord amb el que dius! Jo soc dels que esperen a veure que fa l'altre ... jojojo.

PD: tu! el d'aquí sobre! Uuuu fora fora! Caaanooon Caaaanooon ...

Armando Bronca ha dit...

Estic d'acord amb en Josep, la primera foto m'agrada més, al ser un mig perfil des de sota te més personalitat, és diferent que la segona, que al ser una foto frontal, no te res d'interessant. Respecte a les qüestions sobre retocar les fotos o no, sóc de l'opinió que com menys es toquin millor, si un te una bona càmera no necessita suport informàtic ;D

gn ha dit...

Gràcies per les vostres opinions i aportacions. Em seran de molta utilitat!!!
Els meus secrets:
les fotos estan fetes sense flaix, més grans del compte i només he utilitzat la part que m'interessava o que considerava optima, el tema llum també esta cuidat, però he de reconeixer que és difícil quan no veus el que fotografies (amb l'orella va ser més que difícil!!!)
Per altra banda, el maquillatge era necessari per donar color a la imatge, tot i que estan retocades en termes de gamma i contrast, però sense el maquillatge no tenien prou color com per impactar.
Amb l'ull vaig difuminar la imatge amb el programa cutre que va de sèrie amb l'ordenador, en aquestes he preferit deixar més lloc a la naturalitat. Per últim, no he retocat el tamany de les fotos, doncs llavors m'hagués estat imprecindible difuminar o fer-les un pèl borroses i passava, per això les he publicat en un tamany més menut.
Potser provo de fer-les més borroses i penjar-les al fotolog, ja veurem!!

Altre cop gràcies pel suport i pels consells!!!
continuaré practicant.

gn

DhenuS ha dit...

armando tiu a veure si ens aclarem, normalment dius que depen del fotograf, no de l'equip.